Sposoby na zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej

Zapytaj marketera lub właściciela firmy, co chciałby najbardziej na świecie, a prawdopodobnie powie Ci „więcej klientów”. Co często przychodzi po klientów na liście życzeń firmy? Więcej ruchu na ich stronie. Istnieje wiele sposobów, aby zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej.

Reklamuj

To jest tak oczywiste, że przyjrzymy się temu jako pierwszemu. Płatne wyszukiwanie, reklama w mediach społecznościowych i reklama display (wypróbuj nasz kreator Smart Ads!) to doskonałe sposoby na przyciągnięcie odwiedzających, zbudowanie marki i dotarcie z Twoją stroną do ludzi. Dostosuj swoje płatne strategie do swoich celów – czy chcesz tylko zwiększyć ruch na stronie, czy również zwiększyć konwersje? Każdy płatny kanał ma swoje plusy i minusy, więc zastanów się dobrze nad swoimi celami, zanim sięgniesz po kartę kredytową.

Jeśli masz nadzieję, że większy ruch na Twojej stronie przełoży się również na większą sprzedaż, w ramach płatnych strategii wyszukiwania musisz kierować się na słowa kluczowe o wysokiej intencji handlowej. Tak, konkurencja dla tych terminów wyszukiwania może być ostra (i kosztowna), ale zyski mogą być tego warte.

Zaistniej w mediach społecznościowych

Nie wystarczy produkować świetne treści i mieć nadzieję, że ludzie je znajdą – trzeba być proaktywnym. Jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie ruchu na swojej stronie internetowej jest wykorzystanie kanałów mediów społecznościowych do promowania swoich treści. Twitter jest idealny dla krótkich, szybkich (i kuszących) linków, podczas gdy promocja w Google+ może pomóc Twojej witrynie pokazać się w spersonalizowanych wynikach wyszukiwania i wydaje się szczególnie skuteczna w niszach B2B. Jeśli jesteś firmą działającą w sektorze B2C, możesz znaleźć świetną trakcję w serwisach społecznościowych z dużą ilością obrazów, takich jak Pinterest i Instagram. Tutaj znajdziesz więcej porad na temat maksymalnego wykorzystania marketingu w mediach społecznościowych.

Zmieszaj wszystko

Nie ma magicznej formuły na sukces marketingu treści, pomimo tego, w co niektórzy chcieliby wierzyć. Z tego powodu zmieniaj długość i format swoich treści, aby były one jak najbardziej atrakcyjne dla różnych rodzajów czytelników. Przeplataj krótsze, oparte na wiadomościach posty na blogu z treściami o długiej formie, a także wideo, infografikami i materiałami opartymi na danych, aby uzyskać maksymalny efekt.

Pisz zniewalające nagłówki

Nagłówki są jednym z najważniejszych elementów Twojej treści. Bez atrakcyjnego nagłówka, nawet najbardziej wyczerpujący wpis na blogu nie zostanie przeczytany. Myślisz, że SEO jest martwe? Pomyśl jeszcze raz. Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek wciąż jest cenną i wartą uwagi praktyką. Czy w pełni wykorzystujesz tekst alt obrazu? Czy tworzysz linki wewnętrzne do nowych treści? A co z opisami meta? Optymalizacja pod kątem on-page SEO nie musi trwać wieki, a może pomóc w zwiększeniu ruchu organicznego.

Celuj w słowa kluczowe o długim ogonie

Czy Twoje słowa kluczowe o wysokiej intensywności i popularne słowa kluczowe są już obsadzone? W takim razie nadszedł czas, aby skierować się również na słowa kluczowe o długim ogonie. Długie słowa kluczowe stanowią większość wyszukiwań w sieci, co oznacza, że jeśli nie celujesz w nie w ramach płatnego wyszukiwania lub działań SEO, tracisz wiele jak można przeczytać na https://efectownia.pl/.

Zacznij blogowanie gościnne

Zanim to powiesz – nie, prawdziwe blogowanie gościnne nie jest martwe, pomimo tego, co mogłeś usłyszeć. Zapewnienie sobie gościnnego wpisu na renomowanej stronie może zwiększyć ruch na blogu i pomóc w budowaniu marki. Bądź jednak ostrzeżony – standardy gościnnego blogowania zmieniły się radykalnie w ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy, a spamerskie taktyki mogą skutkować sztywnymi karami. Postępuj z rozwagą.

Zaproś innych do gościnnego blogowania na swojej stronie

Blogowanie gościnne to ulica dwukierunkowa. Oprócz zamieszczania treści na innych blogach, zaproś ludzi z Twojej niszy do blogowania na Twojej własnej stronie. Prawdopodobnie podzielą się oni swoim artykułem gościnnym i umieszczą w nim link do niego, co może przynieść nowych czytelników na Twoją stronę. Upewnij się tylko, że publikujesz tylko wysokiej jakości, oryginalne treści bez spamerskich linków, ponieważ Google rozprawia się z niskiej jakości blogami gościnnymi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here